Not Defteri 1.Bölüm izle

87
( Yüksek Kalite ) Part 1 Part 2 Part 3 Part 4 Part 5 Part 6 Part 7Yorum yap

15.198
BENZER FILMLER
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Not Defteri 1.Bölüm izle” filminde 11 Yorum bulunuyor.
  1. CİLGİNHACİ35 - 8 ay önce demiş ki:

    GÜZEL BİR DİZİ YAPANLARIN ELİNE SAĞLIK

  2. sibel - 8 ay önce demiş ki:

    cok güzel filim hayran oldum ufuğa ben yaa

  3. sibel - 8 ay önce demiş ki:

    cok beğendim biz coook sevdik bense ufuka hayranım en yakışıklısı oooooo

  4. meryem - 8 ay önce demiş ki:

    not defteri çok güzel bir fillm

  5. şeyma - 8 ay önce demiş ki:

    bence çok güzel bir dizi ufuk’un babasını hiç sevmedim ama ufuk’a bayıldım çooookkkk yakışıklı yerim ben onu aşşşkıımmm benimmm egemen de öyle egemen çok şeeekkeerrr birde sevgilisi sinem ayyy o çok güzell yerim ben onu UFUK SENİ ÇOOOOKK SEVİYORUMMM EGEMEN SENİ DE ÇOOKK SEVİYORUM SİNEM SANA BAYILIYORUM ÇOK GÜZELSİN

  6. yook - 8 ay önce demiş ki:

    bende ufuk çok kötü herşeye karışıyo egemen adam gibi adam sakin sezsis bence egemen daha iyi

  7. selim - 8 ay önce demiş ki:

    çok güzel bi filim ama yakışıkla giderseniz hepsi yakışıklı ama o filimde egemenin çetesinde olmayı tercih ederdim direk ufuyu vururdum çünkü ufuk adam deyil arkadaşının tanıştırdıyı kıza çıkma teklifi veriyu oglım sen delikanlımısın

  8. hasan - 7 ay önce demiş ki:

    bence güzel film ama en sonda ufuk egemeni vursaydı güzel olurdu ve hoca gelmeseydi güzel olurdu

  9. selim - 6 ay önce demiş ki:

    bence egemen daha güzel ufukun babası salak bide selinin babası salak ince memedi hapisaneye attırmışlar selin duyunca evden kaçtı ama neyseki çiğdem selini buldu ama selin gine kaçtı ama adamlar kovaladığı için bayıldı korktu bide çok

  10. ecenur - 6 ay önce demiş ki:

    bende egemenin çetesinden olmak isterdim yaa keşke olsaydım ufuğu döverdim valla keşke

  11. erkan - 4 ay önce demiş ki:

    çok güzel bir dizi özelikle kavga sahneli